SZKOLENIA
2023
The Get Permission Approach. Najpierw zapytaj o zgodę – zlęknione niejadki, niespokojne posiłki – prowadząca: Marsha Dunn Klein, OTR/L, Med, FAOTA.
MYOtools102: Targeting the four myo-domains of airway, structure, feeding and speech – prowadząca: Robyn Merkel-Walsh, MA, CCC-SLP, COM®.
Terapeuta ortodoncji funkcjonalnej MFS. Szkolenie modułowe -prowadzący: prof. Jose Duran Von Arx, lek. stom. Monika Ośko, dr n. zdr. Mira Rządzka, mgr Arleta Czuchryta.
Audiologia w logopedii – prowadząca: Katarzyna Wysocka.
Wnioskowanie kliniczne w logopedii – prowadząca: dr n. zdr. Marta Wawrzynów.
2022
Functional Assessment and Remediation of TOT’s – Tethered Oral Tissues by Robyn Merkel-Walsh and Lori L. Overland – prowadząca: Lori L. Overland, M.S., CCC-SLP, C/NDT, CLC, FOM.
Podstawy wspierania laktacji – ssanie, fizjologia, postępowanie. Podejście oparte na dowodach naukowych – prowadząca: Catherine Watson Genna, BS, IBCLC.
Alignment w terapii logopedycznej – prowadząca: dr n. zdr. Marta Wawrzynów.
Biochemiczna strona miofunkcji – prowadząca: dr n. zdr. Marta Wawrzynów.
Niemowlak u logopedy II Miobobo© krótkie wędzidełko języka u niemowląt – podejście praktyczne – prowadząca: dr n. hum. Marzena Machoś.
Połykanie. Wybrane techniki manualne – prowadząca: dr n. hum. Anna Regner.
2021
Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia się – prowadząca: Ewa Grzelak.
Terapia PNF w dysfunkcjach wewnętrzno- i zewnętrzno- oralnych. Terapia ręce na pacjencie (Hands on therapy) – prowadząca: Marl Beate Selker IPNFA Advanced Instructor.
Zastosowanie wibratorów logopedycznych w terapii zaburzeń mowy i karmienia – prowadzący: Piotr Jaworski.
A sensory motor approach to feeding in the Down syndrome population – prowadząca: Lori L. Overland, M.S., CCC-SLP, C/NDT, CLC, FOM.
2020
Stymulacja traktu ustno-twarzowego – prowadząca: Małgorzata Gawryl.
Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie – prowadząca: Ewelina Mendala-Kwoczek.
2019
Podstawy terapii pozycji oralnej (metoda Talk Tools, USA) z nowoczesnym warsztatem logopedycznym – prowadzący: Piotr Jaworski.
Certyfikowany kurs original Empathy Dolls® – terapeuta Empathy Dolls® -prowadząca: Monika Habik.
2018
Dyslalia ankyloglosyjna. O krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii – prof. dr. hab. Barbara Ostapiuk.
Metoda Feldenkraisa dla głosu i ciała – prowadzący: Paweł Wójtowicz.
MFT 9-99 sTArs – Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9-99 ze specjalną terapią artykulacji s/sz wg A. Kittel – prowadząca: Barbara Paradowska.
2017
Dysfagia – zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych – dr n. zdr. Mira Rządzka.
Regulatory funkcji MFS – nowe trendy w diagnostyce i leczeniu zaburzeń zgryzu i wymowy – prowadząca: lek. stom. Monika Ośko.
Kinesiotaping w logopedii i fizjoterapii stomatologicznej – prowadząca: prof. dr hab. Emilia Mikołajewska.
Sensory Motor Approach to Apraxia of Speech and related Motor Speech Disorders – prowadząca: Renee Roy Hill, M. S., CCC-SLP.
Ocena i leczenie funkcji żuchwy w procesie karmienia i produkcji mowy – prowadząca: dr n. zdr. Marta Szmaj.
2016
Współczesne problemy komunikacji językowej – konferencja.
Stosowanie Testu Rozwoju Językowego – prowadzące: Magdalena Kochańska, Magdalena Łuniewska.
SLI, APD. Nowe spojrzenie na specyficzne trudności w funkcjonowaniu dzieci z zaburzeniami językowymi i słuchowymi – konferencja.
2014
Alkoholowy zespół płodowy/FAS/ – problem interdyscyplinarny – konferencja.
2013
Podstawy ortodoncji dla logopedów. Zastosowanie ortodontycznej oceny warunków zgryzowych zewnątrz- i wewnątrzustnych w logopedycznej praktyce – prowadząca: dr n. hum. Liliana Konopska.
2011
Dziecięcy Masaż Shantala wg Metodyki Holenderskiej Organizacji Shantala – prowadząca: Marlena Kotas.
Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dziecka z zaburzonym rozwojem mowy – część II – prowadząca: Monika Modrzejewska.
2010
Elementy metody werbo-tonalnej w pracy z małym dzieckiem z opóźnionym rozwojem mowy – część I – prowadząca: Sylwia Mikulska.
2009
Wczesna diagnostyka i wspomaganie rozwoju dziecka ryzyka z zastosowaniem ustno-twarzowej terapii regulującej nieprawidłowe napięcie mięśniowe – prowadząca: dr n. hum. Anna Regner.
Równość poprzez komunikację – kursy języka migowego – prowadzenie: Polski Związek Głuchych.
Kinezjologia edukacyjnej „Brain Gym”® metody dr Paula Denniosona i Gail Dennison – prowadząca: Grażyna Redlisiak.
2008
Diagnoza i terapia jąkania i innych niepłynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną – stopień I i II – prowadzący: dr Mieczysław Chęciek.